Felhívás a másik két szerzőnek (Nyim, Csé)

2011.01.09. 10:08 | Izzóvilág | Szólj hozzá!

Tisztelt Szerkesztőtársak!

Szeretném ez úton felhívni figyelmüket arra, hogy a blogot Önök ketten találták ki és hozták létre. Én csak később kerültem a létrehozás folyamatában, bár a születésnél már jelen voltam. Nos, ha hármunk közös gyermeke ez a kis aranyos, akkor tessenek rendes szülőként gondoskodni róla! Csé társnak korábban temérdek ötlete volt, mind rovatok, mind írások terén. Egy bejegyzést akár tíz perc alatt is létre lehet hozni. Nyim-nek látom a saját blogja fut. Megértem, de, ahogy tett fel ide is (eddig egy) posztot úgy ez után is visszavárja gyermekük Izzóvilág.

Ha saját blogot szeretnék, akkor nyilván indítottam volna, hasonlót, mint Nyim. De nem. Szerény véleményem szerint ez egy közös blog, de egyedül nincs kedvem (vulgárisan élve) szarakodni vele. A következő poszt vagy az Önöké, vagy javaslom a blog felfüggesztését. Nem kell az internetországot holmi árvákkal teleszemetelni!

Üdvözlettel: Lupi

A bejegyzés trackback címe:

https://izzovilag.blog.hu/api/trackback/id/tr42571177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása